Trött...

Guu vad jag känner mig trött, är helt sjuk, kroppen vill inte alls som jag vill men det är väl efter att jag har varit sjuk. Och inte kunde jag sova något inatt heller, känns som om jag helt har vänt på dygnet nu. Men men kommer väl snart in i det gamla vanliga igen.

Kan säga att det var rätt skönt att komma till jobbet förut, där fanns det iallafall vatten. Vattnet kom tillbaka på middagen förut, helt sjuk att det tar så lång tid. I och försig började dom inte laga läckan fören på morgonen och då hade vi ju redan varit utan vatten hela natten, fattar inte hur dom tänker. Nu inser man hur beroende man är av kranvatten.

Ikväll blir det en tv kväll framför tv:n.
Det är ju mästarnas mäster, det måste man ju se...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0