20 januari...

Vaken tidigt idag med, förstår inte varför men men, har väl sovit mina timmar.

Igår gick det inget bra, blev inte antagen, attans men men bara att rycka upp sig och ta nya tag så nu satsar jag på och läsa upp lite ämnen och göra högskoleprovet till våren. Så nu har jag skrivit ansökan till Komvux, ska bara gå och posta den så är den iväg.

Tog mig även en andra promenad igår i Sörping medans älsklingen tränade, riktigt skönt fast det gick fort för jag knallade på rätt så bra tycker jag, rundan brukar ta 40-45min men igår tog den bara 30 typ så jag måste ha gått på väldigt bra. Köpte årets första semla till Älsklingen som hade namnsdag igår. Själv blev jag utan men men om man ska vara duktig så får man lida pina eller hur är det man säger???

Igår inhandlade jag årets första tulpaner och jag hade tänkt att ta ner julgardinerna idag och sätt upp de andra för nu ska julen ut helt och hållet. Har bara en amarylis som fortfarande blommar men den får vara kvar några dagar till har jag bestäm mig för, så ska hoppa in i duschen, äta lite frukost och sen ska jag börja plocka in tvätten och sen åker strykjärnet fram en sväng.

Hejsvejs uti lingonskogen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0