2009!!! =)

Då har det nya året börjar, Blev en lugn kväll igår eftersom jag skulle upp och jobba idag, så Jennifer och Ida kom hit och vi käkade lite gott, de gick skapligt, så det blev några timmars sömn iallafall.

Så nu har man hunnit med och jobbat delad tur med. Har precis haft på en ansiktsmask, det är så skönt och sitta med den ett tag och så känner man sig så fräsch sen när man tar bort den. Helt underbart. Tänkte åka ner på stan någon dag och beställa en behandling för presentkorten jag fick, har hittat en som skulle passa mig perfekt.

Grattis till Systeryster som fyller 15 år idag. Synd bara att jag inte kunde komma och fira dig men men kan ju inte styra så mycket över jobbet. Måste även berömma henne för att hon är så himla duktig när det gäller att ta kort och det.   


Kommentarer
Lena

Bra början på det nya året med lite skönhetsvård :)

Skulle jag också behöva

2009-01-01 @ 21:54:54
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0