5 Januari...

Då var den här dagen också snart avklarad...

Har jobbat på förmiddagen, sen tyckte Jennifer att vi skulle åka ut till hennes mamma och gå ut med hunden, vilket jag tyckte var en alldeles utmärkt idé, så vi gick en sväng och köpte ägg =) sen blev det lite mat med, tacos....

Jag och Henka har precis kommit hem från Linköping, har varit och sett på Järfälla-AIK i Superligan i innebandyn. Målrik match.

Funderar på om jag ska vara vaken till Sverige matchen, eller om jag ska sova en stund och sen se den eller om jag ska lägga mig helt för natten. Får se hur det blir, ska iallafall se en stund på tv:n. Imorrn åker julgranen ut och alla julsaker, ska bli skönt och bli väck med dem för det här året.


Kommentarer
Sara

följ min blogg på bloglovin.com ...

2009-01-06 @ 14:05:46
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0