8 Januari

Jag är vaken tidigt idag, har mått så illa i natt, vet ej varför men nu börjar det försvinna. Ska göra iordning med för att snart ta en promenad och kolla bensinpriserna åt Shell. Fick ju en biltvätt igår för att jag gjorde det då så måste väl ta och göra det nu med på förmiddagen som tack. Som sagt tvättade bilen igår, första gången sen vi köpte den för min del, blev riktigt fin och jag själv får lov och säga. Sen hade vi ju den på lagning igår, det blev ingen billig historia. Bromsklossarna var utnötta så det gick på nästan 1300.

Sen bestämde jag mig för att följa med Henka till Sörping när han tränade så att jag fick mig en promenad, riktigt skönt vill jag lov och säga, ångrade att jag inte tog med mig termobyxorna men det är ju smart och vara efterklok. Synd bara att det var så kallt och jag kände av min astma, men men.

Nu ska jag ringa vårdcentralen och sen ska jag hoppa in i duschen...

Hejsvejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0