Lättad...

Lättad, jaa det kan man lungt säga. Tycker att det är skönt och vara hemma även fast det känns konstigt. Men går hela tiden på helspän känns det som men det ger nog med sig efter ett tag.

Igår bokade jag en klippttid så jag for ner till stan och klippte mig på förmiddagen innan jag åkte till jobbet.

Idag har man inte hunnit med så mycket. Har som sagt jobbat. Rörigt värre vill jag lov att säga. Byta avdelning så där blir man bara förvirrad av mitt i arbetet men men. Tänkte att jag skulle ta tag i disken med innan vi åker och handlar.
Tänkte ta mig en promenad men tänkte att det är bättre och ta den senare sen för nu orkar jag inte stå på bena knapp så trött är jag efter jobbet. Om inte annat får jag ta min runda två gånger imorrn, det går ju det med, mamma kanske har lust att ta en sväng ikväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0