Vad ska jag ta mig till??

Igår var ganska jobbig den med, kunde inte sova något den natten, låg bara och funderade på allt runt om kring och hur jag skulle göra. När klockan var 9 på morgonen stog jag inte ut med tanken och vara själv hemma tills klockan blev fyra och pappa och johanna kom hem så jag ringde till mormor och frågade om jag fick komma dit en sväng och det fick jag. Var skönt att får lite sällskap och prata va sig lite igen. Vi tog oss även en liten härlig promenad i solskenet =)..

När jag kom hem från mormor var jag helt inställd på att det aldrig kommer bli något mellan mig och Henka igen så jag var inställd på att börja leta lägenhet och det. Prata även en lång stund med Jennifer med. Sen åkte jag hem för att hämta min plånbok som jag hade glömt i bilen. Jag och Henka pratade lite med varandra och han var redo för att försöka igen. SKönt och veta vad han vill för nu är det upp till mig hur jag vill ha det, Det föll liksom som en sten när han sa det, allt kändes lättare för mig att nu är betslutet mitt, förut var det hans. Så jag ska fundera ett tag till, jag har lite saker jag vill få svar på först innan jag bestämmer mig så vi ska träffas på lördag igen och prata och då hoppas jag få svar på mina frågor.

Idag blir en lugn dag, ska först iväg och fika med pappa när han har fikapaus på jobbet, han jobbar nämligen på Hageby centrum för tillfället så det är när och bra nu när jag är hos honom. Sen ska jag åka och jobba så den här dagen kommer att gå väldigt fort, det känns skönt och att jag kan tänka på lite annat med.

Nu ska jag gå oh göra lite frukost...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0