Vill bara att allt detta ska vara en dröm...

Kan säga att gårdagen var nog den värsta dagen i mitt liv. Jag vet inte i vilken ända jag ska börja med men jag säger bara att jag och henka har haft det väldigt trasligt iallafall enligt honom och just nu har vi gått skilda vägar för att fundera på hur vi verkligen vill ha det. Jag vet inte själv vad jag  vill just nu med allt som har hänt, det är väldigt invecklat och jag tänker absolute inte skriva varför här för det är taskigt mot henka. Men men vi får se hur det slutar.

Jag kommer iallafall bo hos pappa tills allt har rätt ut sig och det är skönt att känna att man har någon stans att ta vägen när allt är skit. Och tack pappa, mamma och Jennifer för att nu lyssnade på det jag hade att berätta och att ni ställer upp för mig, det är guld värt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0