090710

Då har antagningsbeskedet kommit till högskolan. Som vanligt är jag reserv men prognosen för att komma in på det jag vill är stor. Är reserv 31 på betygen och 11 på högskoleprovet så håller tummarna för det. Hoppas verkligen på att jag kommer in. Har gett upp hoppet på sjuksköterska för om man ska komma in där så får jag läsa upp flera betyg. Så nu går mitt fokus på att komma in på Biomedicinsk analytiker. Det var något jag verkligen fastnade för när jag läste om det och det är ju fortfarnade genom sjukvården som jag vill jobba så. SÅ vi får se hur det blir med det.


Kommentarer
Lena

Jag håller också tummarna för dig.

Kram mamma

2009-07-10 @ 19:31:01
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0