090630

Idag har jag varit riktigt duktig fast jag började dagen med att slappa lite framför tv:n.

Till och börja med så har jag städat här hemma, skönt att det är gjort nu.
Sen har jag bokat en stuga tills på fredag då det bär iväg till Ullared, med shopping och förhoppningsviss lite sol med. Ska bo på någon ranch eller vad de kallar det för någon kilometer om ullared men vad gör det. Alltid kul att se något annat med. Kanske tar oss en tripp till Varberg och det med när vi ändå är där.

Sen har jag även bokat en nybörjakurs på Norrköpings GK, dvs en nybörjarkurs i golf. Den startar den 11 augusti så då är det dags att lära sig spela golf. Ska väl låna klubbor till och börja med men vem vet, kanske hittar billiga klubbor på ullared =)

Nu har jag tvättstugan så det blir lungt denna dag. Har precis satt in maten i ugnen. Idag bjuds det på Willys fiskgratäng. Ibland är jag väldigt lat när det gäller att göra mat och då är det tur att det finns färdigmat till mig. Till efterrätt blir det jordgubbar =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0