Vecka 26

Jaa då har den här veckan gått men, guu vad skönt att det har varit strålande väder med.

Veckan började med att jag fick rycka in och jobba på Apelgården då det var sjukt där. Det blev inte riktigt som jag tänkt det när Emma ringde men men. Hann ju titta på nästan hela derbymatchen mellan Eneby och Smedby innan jag åkte till jobbet.

Tisdagen tog jag med min syster på minigolf på Himmestalund, riktigt duktig är hon fast hon knappt inte har spelat förut. Sen blev det kalas för mormor som fyllde år. Måste säga att det var en enorm god tårta.

Onsdagen tog jag med far min och systeryster till Sanden för att ta årets första dopp och sola lite så det bar iväg. Det var inget vidare varmt i vattnet med i var haf och tog ett dopp. Sen blev det en sväng på Umarö och hos Bart och Jane. Även match mot Vånga stog på schemat denna dag men det gick självklart inget vidare men men. Förslust 5-0 men det kunde har blivit mera för vi spelade riktigt uselt.

TOrsdag bar av till Trosa för att följa med på golfrunda men Henka. Stackarn fick feber under rundan, var helt förstörd sen när vi kom hem. Sen bar det iväg till jobbet

Fredagen blev lugn, hade lite svårt och sova så det blev att gå upp skapligt och sedan åka och handla lite mat för det skulle ju grillas och se på fotboll i Sörping. Kunde inte se klart hela matchen eftersom jag var tvungen att åka hem och jobba men följde straffdramat på radion och precis när jag kom till parkeringen på jobbet missade sverige sin strff och dom blev utslagna. Attans!!!
Sen fick jag gå över till Apelgården för att det var sjukt där. men det var lugnt.

Lördagen sov jag lite längre iallafall, tog en sväng till maxi och köpte trosor. Konstaterade häromdagen att jag knappt inte har några vita och jag har bara typ ljusa och vita byxor och kjolar nu till sommaren. Hittade även ett par shorts =). Självklart kunde vi ju inte sitta hemma i det fina vädret så det blev en sväng till Sörping för att käka på Å-caféet. Riktigt gott. Och som kvällarna innan väntade jobbet och Apelgården på mig.

Idag blev det inte många timmars sömn. Vi skulle till Skärgården till Kim och Anna. Så det bar det av, ut med båten till en ö och där låg vi och njöt i solen. Grillning blev det med. Tack för det! Nu sitter man här och är helt färdig så sängen väntar på mig snart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0