090302

Då var det måndag och en ny vecka har precis börjat. I går vi vi på bio och såg Män som hatar kvinnor. Den var faktiskt bättre än vad jag trodde. När man har läst boken och sen ser på filmen brukar filmen inte vara något vidare men den här gången hade dom verkligen lyckats. Kan verkligen rekommendera den. Nu väntar jag på uppföljaren. =)

Idag ska man jobba 13.00-20.00 så det blir inte mycket med den här dagen heller. Men men glad att jag får jobba iallafall för det har inte direkt varit mycket tider sedan jul direkt men hoppas det blir lite bättre annars får jag ringa runt lite.

Ikväll är det säsongsstart av cityakuten, det måste man ju se.

Imorrn åker henka till Vagnhärra och jag kommer vara själv hemma till torsdag eller fredag det vet vi inte än. Skönt de så kan jag styra lite här hemma i lugn och ro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0