090311

Då är man vaken igen, eller har varit det ett bra tag, har inte kunnat somna om sedan jag vaknade vid sju men så är det. De ringde från Hagaborg idag och imorrn ska jag på introduktion där, ska bli spännade och se hur det funkar där. Så vi får se hur det går.

Igår kväll bokade jag och Jennifer tågbiljetter upp till Sälen, vi ska åka tåg dit men hem ska vi åka bil. Vi skulle visst köra hem nåongs bil som jobbade där. Ska faktiskt bli rätt skönt och slippa tänka på och köra upp iallafall.. Och det är inga långa tågbyten direkt heller, det längsta var visst 20 min tror jag. Ska bli skönt att åka lite skidor.

Idag är det tvättstugan som gäller, sen blir det lite träning med, hoppas på att vi ska köra ute nu när vi har tid på planen men det beror på snön.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0