090315

Då börjar helgen gå mot sitt slut. Har jobbat hela helgen så har inte gjort något speciellt.


Torsdags blev det att gå introduktion på Hagaborg, det var helt okej. Lite segt att gå så länge bara men men. På kvällen blev det ishockey LHC-Skellefteå. Skönt med LHC vinst.


Fredagen blev lugn, jobbade på förmiddagen. På kvällen blev det bowling med Henka och Kim. Det gick hyfsat. Var på Eurobowl uppe vid ÖB. Riktigt bra var det faktiskt måste jag säga.


Igår jobbade jag med. Henka och Jag åkte ner på stan för henka skulle köpa nya jeans. Han hittade två par riktigt snygga som han köpte. Sen blev det att se på innebandy. Henka och dom vann. Hoppas på att man hinner hem till deras sista hemma match på söndag, vårre kul och se den faktiskt. På kvällen blev det melodifestival hemma hos Johan i Sörping. Det bjöds på tacos och marängtårta. Måste säga att hans lägenhet var ritkigt mysig, skulle själv kunna tänka mig att på i det området om man någon gång skulle få för sig att flytta till Sörping. Det blev sent, kom nog inte i säng förren klockan var framåt halv tre och så var det bara upp idag och jobba, var lite segt i början med det gick.


Har rensat lite i skåpen i köket men annars är det lungt.


På tisdag bär det av till fjällen men Jennifer...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0