090325

Idag är det löning.. JIPPIE!! =) Jag ska beställa klipp tid idag sen när jag vaknar. Måste verkligen klippa mig nu för jag börjar bli långhårig.

Gårdagen bjöd på strul. Telefonen fungerade inte och det var ett himla styr med den hela dagen typ.
Tog mig en sväng till mormor på förmiddagen och pratade lite, sen var jag hos mamma på kvällen en stund och hälsade på. Måste börja träffa dem mera tycker att jag är dålig på det. I och för sig har jag ju jobbat en del men nu när det är lite jobb måste man passa på.

Nu sitter jag på jobbet, går introduktion på SKogsbrynet. Sitter och försöker fördriva tiden lite.
Just nu längtar jag hem till sängen för jag börjar bli trött.

När jag vaknar väntar matten på mig =( inte lika roligt men jag måste.

Natti natti...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0