090329

idag blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, vi skulle ha åkt till Jönköping men eftersom Henka inte är bra så tyckte dom att vi skulle vara kvar hemma. Så nu har jag suttit och gjort klart min första matte uppgift, skönt det så det är bara att sätta igång med den andra snart med för den ska vara inlämnad nästa vecka.

Satt och kollade på skidskyttet nyss, skönt att Helena Jonsson tog hem världscups segern. En stor guldstjärna till henne.

Ska snart börja med maten tänkte jag, skulle behöva ta fram dammsugaren men jag vet inte om jag pallar det idag kanske blir imorrn eller på tisdag istället vi får se vad orken säger. Inatt blir det att jobb iallafall... Börjar 21,30

Dagens meny:
Kokt fisk med äggsås och potatis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0