090330

Dagen har varit rätt så lugn. Sov bort halva dagen eftersom jag har jobbat natt så gick väl upp vid ett eller något även fast jag borde ha sovit en stund till men jag vill ju kunna sova inatt sen. Sen bar det iväg ner till stan för att försöka få iordning på bredbandstelefonin men blev inte mycket klokare av det utan fick ett nummer jag skulle ringa, tänkte göra det imorrn tänkte jag då jag har lite tid. Får se hur det går annars vill jag ha tillbaka det gamla som vi hade. Inget roligt när det börjar krångla.

Sen var jag och Henka lata och åt mat på Maxihuset. Testade en av de nya resturangerna de öppnat där. Idag blev det Basilica. Riktigt gott måste jag säga. Henka har ju varit hemma idag från jobbet eftersom han har varit "sjuk" i helgen. Men imorrn åker han och jobbar igen.

Annars har jag städat lite här hemma och nu har jag tvättstuga för det var mycket tvätt, kan inte förstå varför men när man lägger handdukar och det på smutsen så är det klart att tvättkorgen snart blir full...

Snart börjar sjukhuset igen sen är det familjen annorlunda och spårlöst som man måste se.

Måste säga att det är skönt att det är ljust så länge på kvällen nu, det har itne mörknat riktigt än. Så nu börjar det kännas att våren snart är på väg.

Fick idag hem deklerationen i brevlådan, det blev en riktigt trevligt överraskning. Fick mer tillbaka än vad jag trodde. Funderar på om jag ska ta dom pengarna och boka en resa till solen sen i höst med Henka. Skulle vara skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0