090529

Idag blev det vackert väder. Dagen började med att jag fick en akuttid till läkaren eftersom jag har haft problem med pollen. Så fick en ny medicin jag ska ta morgon och kväll under pollensäsongen. När medicinen väl skulle hämtas blev det strul men det ordnade sig tillslut ialla fall..

Sen bar det iväg till Sörping, lämnade in den bärbara datorn för att se vad som är fel eller om det är dags att skrota den. Sen blev det en sväng till Uggelhagen för att hämta lite rabarber och rädisor. Självklart eftersom det var fint väder var vi tvugna att ta en glass på Smultronstället. Riktigt gott.

Sen blev det lite grilling hemma hos mor min och hon fick lite presenter i efterskott eftersom hon har fyllt år. Gott var det med lite grillat iallafall.

Nu sitter man på jobbet och degar. Det här är fösta natten av fyra men men...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0