091119

Guu allså vad tiden går fort, det är ju snart jul. Vart har tiden tagit vägen?? Är det meningen att det ska gå så här fort resten av livet?



Jaha då var nästan hela skolveckan avklarad, imorrn är man schema fri så ska ner på stan med I och J för att spana in lite julklappar och handla lite presenter för det vankas ju en massa kalas i december. Det är hela 5 personer så det är en del.
Har varit i skolan idag haft föreläsning och basgrupp. Idag var vi riktigt duktiga måste jag säga. Beröm till basgrupp C =). Skönt att komma hem tidigt idag. Spenderade tiden med att plugga och kolla på ett avsnitt av Stockholm-Arlanda. Har suttit och läst om lite mikroorganismer typ den största delen bakterier. Inte för att jag har blivit mycket klokare på det men uppbyggnaden känns helt klart.
Ihelgen blir det att jobba hela helgen. På lördag blir det en tripp till Jönköping för att fira henkas brorsbarn och träffa det lilla tillskottet som börjar växa ordentligt nu =).
Skulle gärna varit och hejat på mina lagkamrater på cupen men så blir det inte. kanske hinner till samkvällen men det är sånt som märks.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig..
Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0