091005

Då är det måndag igen vilket inte känns så himla kul men men. Helgen har varit rätt lugn eller vad man nu ska kalla det för. I fredgaskväll var det innebandy för hela slanten och självklart gjorde Henka mål, lite stolt är man ju alltid.
I lördags bar det av och fixa ett tag, var med och bar lite takpannor och åt en väligt god lasange. Så ringe henkas mamma och frågade om jag hade lust att gå på Ladys night och självklart sa jag Ja. Det var sjukt bra måste jag säga, garanterat värt att gå igen. Men då ska man äta också. Men men roligt var det.
Söndagen var en riktig hemma dag, först var det storstädning av lägenheten. Guu vad skönt när det är gjort. Sen var det storhandling för veckan, skönt att handla på en söndag för det är inte så mycket folk i affären men däremot var det massor med människor i själva maxihuset. Helt sjuk mycket asså. Förstår inte. Undrar hur det kommer att bli när de öppnar HC med...
Men efter maten blev det bullbak för hela slanten. Tror jag stog i 4 timmar och bakade typ. men skönt när det var gjort och gott var det med... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0