091006

Då var den här dagen snart också slut. Inte har det blivit mycket gjort idag heller. Vi har haft självstudiedag så jag har suttit hemma och arbetat med mitt förbättringsarbete som nästan är klart. Skönt det. Sen fick J för sig att vi skulle ut och gå i vrinneviskogen, det var helt klart värt att åka iväg en stund och gå en promenad. Det behöver jag ju verkligen.
Sen komma pappa och hämtade en sak som han hade beställt. Klanten har skurit sig på armen och fick syn 10 stygn. Men men så är det då vet man ju vem man berås på. =)
har precis slängt in en blåbärspaj till Henkas syster kommer =)...
Sen blir det att göra lite mat och så innan de kommer.
Men medan pajen är i ugnen ska jag fixa till mitt förbättringsarbete


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0