090907

Idag började det på allvar. Första föreläsningarna, inte för att dom var så givande men man fick lite tips på hur man skulle lyckas med studierna vilket jag garanterat kommer att använda något av knepen. Jag är en sådan person som måste göra flera olika saker samtidigt, typ plugga, styra hemma, sitta vid datorn. Jaa, ni förstår ju att det inte blir mycket gjort men det får vi ändra på nu för nu ska jag vara duktig i tre år.

Sen var det första basgruppträffen och den verkade helt okej faktiskt. Känns skönt att veta att man är flera stycken och att det alltid är någon som förstår vad man ska göra.
Vi fick några frågor vad av jag har en på hjärnan fortfarnde jag funderar på.
 - Vilka är de vanligaste hälsoproblemen i dagens samhälle?
Jag har funderat mycket på det där och jag kan inte riktigt få fram ett svar men det finns ju självklart en massa faktorer som spelar roll. Man kan inte säga att just det här är ett hälsoproblem utan det finns alltid en bakomliggande faktor.

Har precis läst första kompendiet och förbättringsteknik...

Jag har även varit duktig och varit och handlat för nu måste man ju vara duktig och ha med sig matlådor till skolan och sen behöver jag ändra lite på maten och inte bara äta samma mat jämt, jag har nämligen ingen fantasi men nu hittade jag lite nya roliga recept. Får se hur det blir...



Kommentarer
Lena

Jag tror att stress är en av de vanligaste hälsoproblemen idag.

//Lena

2009-09-08 @ 18:09:30
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0