090913

Idag har man jobbat, inte för att jag direkt kände för det men men.

Igår kväll fick jag värsta rycket här hemma och rensa garderoben med handdukar och det, förstår inte hru jag kan ha så mycket handdukar, har ju knappt inte köpt några, jaja de mesta är väl sånt man har fått och reklamhanddukar typ. Men nu är de som jag inte använder väck.
Lånade även en bra film av J. "Human traffic" (jag tror det stavas så?? :S) Den var hur grym som helst, fattar inte att människohandel finns. Och framför allt inte i den utsträckning. För er som inte sett den rekommenderar jag starkt att se den.

I fredags var även den efterlängtade finsittningen med. Det var hur roligt som helst, fart och en massa sång.
Tyvärr blev inte stamcellen så glad men men.
BMA-sången är skriven eller det blev två stycken och färgen på overallen är bestämd, jag vet inte vad den heter men det är någon blandning av blå och grön. Så hoppas vi beställer dom snart, jag läntar! =)

Nu ska jag lägga mig för är helt slut efter helgen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0