090927

Det där med feber tycker jag är konstigt. Jag vet inte hur länge sedan det var jag hade feber mer än en dag. Vaknade idag och var feberfri, fast jag har fortfarnade ont i kroppen, är det inte typiskt för att man ska jobba?
Sen förstår jag inte varför jag egentligen fick feber, är ju inte förkyld eller något men men. Bara förbaskat ont i kroppen, främst nacken. =( Men det blir att fortsätta knappra Panodil och se om värken släpper.

Först bäddade jag ner mig och såg på en film. Men som vanligt när jag är sjuk blir jag rastlösså jag passade på att göra lite lätt hushållsarbete hemma. Rensade ut skåpet där våran diskmaskin ska stå, det var vad jag nätt och jämt klarade. Få se vad som händer resten av dagen, ska väl bara ta det lungt och se till at blir bra tills imorrn då det är skola igen, får verkligen inte missa det.

Igår fanns det absolut inget bra att se på tv så Henka och jag köpte oss en varsin bingolott och satt och spelade, tyvärr blev det ingen vinst som vanligt. Men men..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0