botemedlet...

Frisk och kry igen eller jag hoppas på det har inte känt av febern sedan inatt, skönt det. Och skönt att jag orkade vara kvar hela dagen i skolan med, det trodde jag aldrig. Men skolan kanske är det bästa botemedlet?

Jag har iallafall konstaterat att jag har tvättstugan idag så det är väl bäst och gå ner och slänga in en maskin med tvätt. Har inte så mycket tvätt vilket är tur det.

Sen blir det plugg och Hollywood fruar med nötten Anna ANka som bara är för mycket..

Och mamma som redan börjar fundera på julklappar. Hur kan hon? Jag måste börja fundera på hur jag ska kunna finasiera mina till och börja med.. Hur det nu kommer att gå när man är en fattig student. Som sagt det blir att dra ner ordentligt på dom i år. Men men det är ett senare bekymmer..



Kommentarer
Caroline

Henka får väl stå för inköpen han tjänar ju lite pengar. Är man fattig student så är man. :-) Skönt att höra att du är bättre. Är ni hemma imorgon kväll?

2009-09-29 @ 08:32:05
URL: http://jaksch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0