100408

För er som undrar hur det gick med huset blev det inget då priser drog iväg mer än vad vi kunde lägga tyvärr. Men det finns ju flera hur.
Jag har äntligen målat klart i hallen så nu ska alla saker upp igen, eller inte allt men lite utav det för det ska inte bli så mycket hål i väggen nu. Även den gamla hatthyllan kommer åka upp så jag slipper göra nya hål. Vartefter ska det även målas i datarummet med men nu är det ju ingen bråska med det.

Det är härligt att våren verkligen är här. Mycket varmare och man kan till och med gå med jackan uppknäppt =)..

Idag blir det plugg i mängder. Men om vädret är fint ska jag ta en tur i skogen med kameran tänkte jag men det står i tidningen att det ska bli regn så vi får väl se.

Henka och jag pratade lite om hus och så hur vi ska göra och vi har bestämt att det ska sparas pengar varje månad till ett hus så småningom som vi vill ha. Det är det som står högst upp på listan. Men troligtviss blir det inget förren jag får ett ordentligt jobb då vi kan låna lite mera om vi nu inte hittar något innan dess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0