100412

Dagen började riktigt bra, var helt klart med och pigg på föreläsningen vilket inte brukar hände jätte ofta så tidigt. Sen blev det att rita lite preparat med Carro och det gick också förvånansvärt bra.

Sen blev den en tripp till farmor som ligger på US för hjärtat och hälsa på henne lite. Jag är ju ändå där och jag vet hur roligt hon tycker det är. Så det blev att prata bort en stund där.

Hem för att ringa telia eftersom vi har fått en extra avgift på 249 kr men nu har jag fått klart för mig vad det var och dessutom har de lovat efter ett år att skicka ut en tekniker så de kan koppla in digital tv:n med plus att vi skulle få en kompensation för det vi har missat. Det är något fel på modemet eller vad det nu heter

Sen iväg till träningen och får reda på att lagkamraten vi körde upp till akuten i lördags fortfarande är kvar och tyligen dålig eller inte stabil som dom säger. Tycker verkligen synd om henne! Hoppas hon kryar på sig snart för hon är lagets solstråle =)..
Dessutom fick jag ont i min häl. Inte bra att hoppa runt på olika underlag men men. Var med lite på två målen och gick mest omkring för då gjorde det inte så ont. Blir säkert mycket bättre sen när det inte är så mjukt i gräset.

Nu ska jag göra det sista inför basgruppen imorrn och sen blir det soffan tills det är dags att lägga sig..


Krya på er, farmor och Jonna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0