100414

Efter några besök hos farmor på sjukan började jag inse hur mycket jag verkligen saknar mitt jobb. Det är inte så att jag inte trivs med utbildning, utan det gör jag men det jag känner att jag kommer sakna är patientkontakten. Har suttit och funderat på det fram och tillbaka och nog har jag övervägt att hoppa av men jag tänker iallafall gå klart den här terminen.
Jag vill ju trots allt jobba med sjuka människor. Har funderat på att söka till SSK igen och om jag inte kommer in här i stan så kanske det blir i en annan stan. Vi får se vad det blir av det. Just nu vet jag varken ut eller in...

Ett annat stort problem är den där förbaskade hälen som börjar göra ont igen. Har inte haft ont i den så länge vi tränat på konstgräset men i måndags när vi gick ut på gräset fick jag det igen vilket inte är så kul. och jag har fortfarnade ont i den och kommer nog inte att träna idag. Tänkte att jag skulle gå en sväng och känna hur det känns..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0