100429

Jaha. Inte hjälpte det med Ipren en vecka för hälen. Nu ska jag försöka och inte belasta foten så mycket dvs inte gå mera än vad som är nödvändigt. Läkaren rekomenderade mig att inte träna och jobba på en vecka iallafall vilket betyder att jag förlorar en massa pengar i helgen som jag skulle behöva i juni men känns bättre att hälen blir bra.

Imorrn är det valborg och jag vet inte vad som händer än men det är sånt som märks. Kanske något spännande. I helgen blir det lungt. Tänkte att jag skulle plugga lite.. Det börjar ju närma sig tenta och det känns som om jag har sjukt mycket att plugga fram tills dess..

Idag såg jag min andra livs levande nunna. Det verkar vara vanligt i Linköping =)..
Tycker faktiskt att det är lite häftigt för det är ju inget men direkt annars ser dagligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0