Hipp hipp hurra för lilla mig!

Jaa som sagt idag är man ett är äldre.
Den vanliga frågan, "hur känns det nu när du är ett år äldre?"
Svaret på frågan är alltid den samma. "Känner ingen skillnad"

Dagen började inget vidare. När jag gick upp och kollade ut så jag att det regnade vilket betyder 10 min kortare tid att göra iordning sig på då jag måste ta spårvagnen. Sen får jag ett sms av henka om att det är avstängt på E4 mot linköping. Stressar ännu mera för att hinna med den tidiga bussen. Tur var när jag väl kom ut så regnade det inte så det blev en cykel tur.
Trafiken ledes via gamla E4 och efter linghem tog det stopp och vi stod i kö kanske sammanlagt från linghem till linköping i 40 min. Jätte kul eller kanske inte. Men men inte mycket att göra åt.
Strimman var inget vidare då jag inte tyckte vi kom fram till så mycket. Labben var heller inte något vidare då det kändes som om man lika gärna kunde läsa om detta.

Carro och jag firade min dag men en varsin glass innan bussen kom..

Men nu är jag hemma och ska bara ta det lungt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0