100804

Det har blivit väldigt mycket jobbandes sista tiden, fått ryckt in extra utöver mitt schema men så är det. Tyvvär orkar inte riktigt kroppen med det så nu längtar jag efter min lilla semestervecka v. 33. Bara koppla av och ta det lungt..
Fram tills att jag går av mitt schema är jag inne på varje dag och jobbar, även fast man är ledig en natt så går man ju av en och andra går man ju på så kommer bo på jobbet närmaste tiden.

Förra veckan blev det ett års kalas för lilla leo som har vuxit och blivit stor. En mycket trevlig tillställning. Och Lilla leo har helt klart fått en ny idol =)





Har även varit på stan och hittat en klänning tills bröllopsfesten vi ska på..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0