101206

Nu ni ska det vändas på dygnet i en hel vecka. Undra hur det ska gå?? =)

I fredags blev det kalas för Uffe som hade fyllt år. Och självklart bjöd mammsen på mat och gott var det med. Någon kyckling med jordnötssås. Det får hon bjuda på flera gånger =)..

Sen blev det lite oväntat men jag fick rycka in och jobba. Vad gör man inte för sina arbetskamrater när de blir sjuka. Fick även veta att jag bara har 37 dagar kvar (då räknar jag med det jag arbetat i helgen) till en fast tjänst så nu är det bara att ta allt man får och jobba järnet =)

Lördagen blev det först Löfstad slott med Ida och Jennifer. Sponsrade John Bauer lite med. Sen åkte vi vidare till Linköping och gick på stan där. Hittade äntligen min systers julklapp hon önskade sig. Hur kan man läsa så fel? Sen blev det en trevlig lunch med bakad potatis och skaldjursröra.

Ännu en jobbnatt blev det.

Och i går åkte jag och farmor upp till gammelmormor Lisa som ligger på sjukan. Inte är det något vidare fel på henne nu förutom att bena inte bär. Minne har hon vill jag lova. 98 år och allt.

Idag blir det att arbeta kväll,hur nu det ska gå men det blir nog bra.

Men föst ska det göras Lax, potatis och romsås... Smaskens


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0