100209

Då har halva denna veckan gått. Måste säga att man inte riktigt hänger med i skolan nu när man har varit borta en vecka men det var det värt. Och självklart var det bara att sätta sig och plugga med en gång.
Just nu läser vi om genteknik vilket är väldigt spännande men något jag aldrig skulle kunna tänka mig att jobba med för det är alldeles för stort ansvar om man skulle göra fel. Det finns ju trots allt väldigt strikta lagar om genetik.

Idag har plugganet bestått av mutationer

Annars händer inte så mycket roligt. Införskaffade mig ett par jeans idag då mina gamla har gjort sitt sista. Två par för 248:- det tycker jag var ett bra pris. man blir lite snål när man har blivit student. Men men


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0