100213

Dagen började med att jag var på väldigt dåligt humör, varför vet jag inte men man har väl rätt att vara det ibland hoppas jag så istället för att Henka skulle skjutsa mig till träningen tog jag på mig walkingskorna och gick istället allt för att inte bli förbannad på honom. Tur att man hade lite brottnignsträning så man kunde avreagera sig lite, synd bara att det fortfarande känns som om jag inte är helt kry sedan min bakterieinfektion men jag gjorde ett gott försök iallafall. Men nu är mitt humör på topp igen, skönt det.

Då har man sett nya Beck-filmen, den var grymt bra en film jag verkligen rekommenderar till er som gillar det gamla beckfilmerna. Sen blev det lördagsmys med tacos och melodifestivalen. En bra låt gick vidare iallafall. Manboy med erik, det var grymt bra synd bara att Hannas låt inte gick vidare, tyckte den var bäst men men.

Nu sitter vi och väntar på att OS-sprint i skidskytte ska börja och hoppas på en svensk medalj..


HEJA SVERIGE!!!

!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0