Dags att ta in på hemmet?

Jag vet inte vad det är med mig denna vecka men jag har blivit glömsk. kanske dags att lägga in mig själv??

Nae vars, Ingår glömde jag liu-kortet iskolan vilker resulterade i att jag fick ta tåget imorse. Jag glömde även mina vantar på bussen igår med men dem hann jag hämta. Busschaffören frågade om det var min dag idag eftersom jag var tvungen att förklara för honom att jag glömt liu-kortet när jag skulle hem och så kommer jag russandes efter mina vantar =). Idag var det glasögonen som blev kvar i labsalen men ska ju dit i morrn bitti så då får jag tillbaka dem. Var ju tvungen att ha labglasögon och då kunde jag inte ha mina egna. Men men hoppas det får vara slut på det här nu.

Det roliga idag var att vi har tagit fram kromosomer på våran lab. Ska bli kul och titta på den och klippa lite i dem nästa gång vi har kromosomlab.

Nae nu ska jag plugga det sista om mutationer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0