100112

Då var äntligen den praktiska tentan avklarad nu får man med spänning vänta på om man blir godkänd eller inte. Tyvärr kändes det inte så bra då det kändes som om jag hade många slarvfel men men. Kan ju hoppas på att jag klarar det.

Och vem gick inte och blev genomförkyld under tentan då???¨
Joo, självklart lilla jag. Är det inte typiskt när man absolut inte ska vara sjuk. Inte lätt att plugga med en kran till näsa hoppas på att det blir lite bättre till imorrn så jag får lite gjort.

Längtar tills på fredag då den sista tentan är över. Juu vad jag ska njuta. Sen är man en hel vecka ledig.
Väntar på spänning på det nya schemat. Tror att det är molekylärbiologi som står på tur. Vad det nu kan innebära!!!???

Någon som vet...

På lördag eller söndag åker julen ut för det har inte hunnits med den här veckan eftersom jag i stort sätt endast sitter och pluggar typ. Blir även en ordentlig storstädning med från golv till tak tror jag med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0