100118

Idag är det städning på schemat, har röjt en hel del i vardagsrummet, fått upp gardinerna i alla fönster nu plus att jag håller på i tvättstugan. Tycker verkligen inte om att städa men ibland måste man det.
Ska även sätta in alla skolpapper i pärmen igen efter tentaplugget och alla räkningar ska in i pärmarna, det har jag varit dålig på nu i några månader, de ligger i en fin liten hög vid datorn, och den bara växer och växer..

Annars idag hade jag tänkt träna men samordnaren på Cedersborg frågade om jag kunde jobba inatt och självklart tackade jag ja. Så nu blir det att jobb istället för att träna men men. Får passa på och jobba nu när man är ledig en vecka. Så man kan gotta sig när nästa lön kommer sen =). Inte fy skam det men vi har planer för dom pengarna. Så det blir nog inte mycket kvar. Kanske för en gång skull kan kosta på mig ett par nya jeans då två av mina har gått sönder, eller jag har väl nött sönder dem snarare. Så är det att vara kobent =)

Nae dags att återgå till det jag höll på med.. Plocka in disken i diskmaskinen.

Förresten har ni sett att det snöar idag, tycker nog att det får vara bra med snö. Fast det är ju själklart vackert när man är inne och tittat på när det snöar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0