100121

Juu vad skönt, nu har jag röjt nästan allting här hemma och då menar jag verkligen röjt. Nu återstår enbart garderoberna och byrålådorna. Får se om jag gör det ikväll eller om det får vänta tills imorrn då men då ska jag ju arbeta så vi får se. Måste säga att det känns skönt när man verkligen har gjort något ordentligt. Idag var det datarummet med allt vad det innebär, dvs. röja, fixa ordning papper m.m. Så nu är det fint här inne ett tag iallafall.

Har även hunnit med en promenad med idag, riktigt skönt att få röra på sig. En riktig överraskning när jag ställde mig på vågen imorse -2 kilo på en vecka och jag har inte ens gjort en kraftansträngning för att gå ner. Eller joo jag har ju tränat fotboll men det har jag ju gjort flera månader innan och det inte hänt så mycket men nu kanske det börjar vissa sig att man rör på sig, vi får se hur det blir hädan efter. Alltid glad att tapp kilo för det brukar inte hända så mycket när jag gör en kraftansträgning.

Ska snart ställa mig på min vanliga plats, dvs köket och göra lite mat.

Mår fortfarnade illa vilket inte är så bra så man kanske åker på den där skiten iallafall, får se hur det blir i natt annars kan jag nog friskförklara mig mot vinterkräksjukan från den här gången. Eller jag har ju inte drabbats av den men men.

Igår hade vi teori och konditionsträning. Vill lova att det var en ritkig snöig träning. Först var det intervaller varvat med utfallssteg, inte för det blev så mycket av intervallerna då det var halt och snöigt på gågnbanan. Sen blev det plöja snö uppför en backe och jag vill lova att det känns i bena idag. Tyvärr kunde jag inte fullfölja den sista övningen påvägen tillbaka för då ville inte riktigt min astma ge med sig, brukar göra det om man tar sina inhalationer men nu gjorde det inte det så fick snällt gå tillbaka istället men så är det att ha astma när det är kallare än +5grader men men, alltid bra att gör ett försök. Träningen avslutades med snöboll eller vad man nu kallar det, allt tillåtet utom stryptag och då menar jag allt till och med mulning ingick så..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0