100122

Idag väntas arbete. Välbehövligt måste jag då säga. 14.00-21.00...
Jag tänkte lägga mig på soffan och bara ta det lungt idag inna jobbet, läsa klart min bok jag håller på med.
Var inne på bakens hemsida och såg vad jag fick i lön för fem arbetade dagar med tre st storhelgstillägg, det var inte dåligt så nu behöver man inte ha dåligt samvete när man ska åka skidor, kan jag betala dem med ro i kroppen.

Denna helg är fullbokad. Imorgon är det öppet hus på Hagahöjden min innan det bjuds det på träningsmatch mot juniorerna och ett brottningspass. SÅ kommer istort sett bo där imorrn men alltid trevligt. Söndagen bjuder på jobb fram till 14:30 sen blir det att ta en fika med Ida och ev Jennifer. Alltid trevligt =)


Kommentarer
Lena

Min nya bloggadress.

//mammis

2010-01-23 @ 13:42:51
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0