100126 forts.

Lämnade in bilen förut, kom hem och kände mig frusen. Kröp ner i soffan en stund och vaknade av att jag hade ont i hela kroppen och feber *suck*, nu får jag ju absolut inte vara sjuk eftersom jag redan missar en vecka så måste palla mig till skolan imorrn tur är väl att vi bara går halvdag idag men ändå. Det är Lab och då måste man vara koncenrterad VI får se kanske blir att åka hem om man inte mår bra. Tagit både panodil och ipren men inget verkar funka och det är ju typisk för det brukar det inte göra. Oftast har jag bara feber en dag så får hålla tummarna att den är borta imorrn. Har även sjuk ont i halsen och är välsigt slemmig.

Fick ett glädjande besked som var mycket välbehövligt nu när jag är sjuk.

JAG KLARADE DEN PRAKTISKA TENTAN!!! Guu vad jag är glad nu är det bara en kvar så får hålla tummarna för den, den kommer väl på fredag.


Kommentarer
Lena

Grattis till tentan!

Krya på dig.

//Mammis

2010-01-26 @ 21:41:54
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0