100126

DÅ har skolan dragiot igång igen. Efter att ha fått schemat och kollat igenom lite snabbt vad man missar nästa vecka fick jag en liten chock. 3 laborationer och jag konstaterade att jag inte kunde åka till fjällen för att missa tre laborationer är inte kul och framför allt inte ta igen det. Blev besviken. Men konstaterade åndå rätt fort att jag hade kollat på fel vecka och tur var väl det. Nu blir det bara två basgrupper och en strimma basgrupp men men inte mycket att göra åt. Bättre det än 3 labbar. Så nu kan jag åka till fjällen med gott samvete.

Idag är det dags att börja sätta sig och plugga på allvar igen. På schemat står osmatisk resistens får se vad det är för något, ska även sätta mig och beställa lite böcker med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0