100129

Så himla härligt. Klarade den sista tentan med, Nu kan jag verkligen andas ut och satsa på den här terminen utan några släppande tentor. Nu blir skidsemster extra bra även fast jag kanske inte kan åka fullt ut så vet jag att jag inte har något som väntar på mig när jag kommer hem.

Varit i skolan idag men när jag kom hem kände jag mig stendäckad och gick och la mig, gissa vem som somnade som en gris? Joo jag vem annars. Men välbehövligt var det. Bilresan imorrn kommer inte bli rolig då jag har sjukt mycket slem och mår illa som en gris innan jag kan få upp det. *usch* nu förstår jag hur de gamla känner sig. Inte bara och säga spotta direkt.


Kommentarer
sara

fin blogg du har!



hoppas du får en fin kväll. :)

2010-01-29 @ 17:48:08
URL: http://smuls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0