100618

FLicka lilla har drabbats av skavsår. Fick först en blåsa när hon tränade med sina nya fotbollsskor och två dagar senare spelade hon fotbollsmatch och det blev det ännu värre men det var det värt för det blev vinst. Nu kan hon inte ha på sig vanliga skor utan får i foppatofflor.

Imorgon väntar stockholm med Ida och Jennifer. Ska bli så roligt, ser verkligen fram emot det. Hoppas det inte regnar får då blir det öite svårt att gå i foppatofflor men men så är det. En glimt va brudparet hopaps man på med =)

Idag känner jag mig helt förstörd men det kan ju bero på att jag gick av mitt arbetspass i går morse och inte sov så jätte bra som jag brukar. Vaknade 11 idag och kände mgi som ett vrak. Nu ska man väl göra iordnign sig lite för att gå och handla lite rengöringsmedel så man kan fortsätta med städandet här hemma. Har varit lite dålig med det på sistonde eller jag har ju jobbat så det har inte blivit så mycket med det. Men idag kan jag inte smitta undan eller jag tar så mycket jag hinner.. Måste verkligen det..



(Lillebror och jag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0