100629

Blir så trött på mig själv. Har inte ens sovit fyra timmar sen jag gick av i morse. Vad har det blivit av mig. I och försäg så var jag rätt uppe i varv när  jag kom hem men när jag väl lyckats somna brukar jag ju sova ordentligt men icke sa nicke det gick inte idag. Kanske för att jag visste att klockan skulle ringa så småningom. Men nu är jag vaken och laddad för en liten tripp till Sörping med Jennifer och Ida. Skönt att komma iväg en stund.
Sen ikväll blir det lägenhetsvisning i sörping får se hur det är. Hoppas på att det är bra för jag vill ha en uteplats.

Nu ska jag käka lite frukost och blunda i soffan en stund innan det är dags att bege sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0