100317

Då var det redan onsdag och jag förstår inte vart tiden tar vägen. Men men.

Idag blev det en kort dag i skolan. Bara en föreläsning, har sedan suttit hemma och läst lite farmakogenetik och nu ska det läsas om njursvikt.

Fritid finns det bara i en form just nu och det är fotbollen. Det bästa är att jag verkligen har fått tillbaka fotbollssuget igen vilket mycket är tack vare det nya laget dvs Hagahöjdens BK. För en gång skulle är det seriösa träningar och alla har en bra och positiv inställning för fotboll. Även fast en del träningar är mycket jobbiga peppar man varandra vilket gör att man orkar det sista.. Även en helt fantastisk sammanhållning.

Jag har sagt till mig själv att är det något jag ska prioritera före pluggandet så är det fotbollen. Inte så att pluggandet ska komma i andra hand utan att jag parallellt med pluggandet ska kunna ha någon form av fritidsaktivitet som gör att man orkar med pluggandet vilket jag tror är väldigt viktigt..

En positiv nyhet är att vi har fått reda på våra praktikplatser och jag ska vara på Såpkullen vilket ska bli enormt kul eftersom jag vet vilka som jobbar där då jag hade min fältstudie där. Sen kan man ju hoppas på att man får in en fot där så man kan få jobba lite med. Om inte annat till sommaren nästa år..


Kommentarer
Lena

Bra, genom motionen blir man piggare och orkar plugga mer.

//Mammis

2010-03-17 @ 20:29:54
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0