101104

En liten skiten förkylning har drabbat mig med den hade med sig feber också.. Blää säger jag bara men så är det så det var ju lika bra att vara hemma från jobbet och kurera sig lite. Hoppas jag känner mig bättre tills på lördag då det är en hel träningsdag. Vi får väl se. Känns som om febern är påväg bort.

Var förut tvungen att bege mig till Sörping sjuk och dan och fixa hjulinställningarna på bilen så vi inte behöver köpa flera nya däck för nu får det vara nog. Klarade det nätt och jämt. Blev en lite promenad medan killarna fixade bilen. Passade på och köpa lite revaxör och fetvadd så kanske jag kan få loss på skiten som sitter i örat någon stans och har irriterat mig i en månad nu.

Nu är jag inne på andra säsongen av Skärgårdsdoktorn.. Guu vad jag gillar den serien. Synd bara att den inte går längre på tv. Undrar hur fort man glömmer en del tv program för jag kommer inte ihåg mycket av dessa avsnitt än så länge..

Igår körde jag och Ida en filmdag i mjukisbyxor men en massa nyttighet och onyttigheter. Ibland behöver man sådana dagar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0