101115

Ibland förstår jag mig inte på folk.
I lördags kväll när jag kom till jobbet var det en tjej som tjatade på att hon skulle få gå hem eftersom vi ändå redan var där. Klockan var då 20:50 och hon hade kvar tio min av sitt pass.

Imorse kom hon 07:10 och hon började 07:00 och tro inte att hon kom och löste av mig, nae hon skulle först lämna väskan i skåpet (det kan jag förstå) men hon stod säkert och pratade med personalen i 5 min sen kom hon på att hon skulle ha te och gick och gjorde det så kl 07:20 fick jag gå hem och då var mitt pass slut för 20 min sen. Hur tänker dom?
Nästa gång reser jag mig 07:00 och går hem. Ord och inga visor.


Kommentarer
Lena

Just det!

//Mamma

2010-11-15 @ 20:02:22
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0