101012

Då går man in i vecka två på shakedieten. Det går för en gång skull väldigt bra måste jag säga. Och resultat har det gett också. Synd bara att man blir trött av det men det får jag stå ut med. Nu är det två veckor kvar så jag hoppas på ett stort resultat när det är slut. Denna vecka ska jag börja röra på mig mera också. Dock inte något jätte fysiskt men idag ska jag träna och på torsdag och imorrn får jag ta på mig skorna och gå en svång likaså på fredag då ska jag ta entripp till f-13 då henka spelar där.

Men innan träningen måste jag plocka in tvätten och stryka det som behövs.

Såg nu när solen lyser på mina fönster att de är skitiga igen. Jag blir tåkig på att bo på nedre botten så det är väl bara och ställa sig och tvätt dem någon dag då...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0