100905

Min älskade farmor gick och fick en liten stroke i veckan, inget vidare roligt men hon repade sig snabbt och dagen efter var hon hemma. Men ändå lite skrämmande för man visste ju inte det kunde ju lika gärna ha blivit en stor..

Nu har mitt gamla jag vaknat till liv som timvikarie på heltid. Är som sagt riktigt glad att man är tillbaka igen även fast jag saknar mina klasskamrater lite. Nu kommer det inte hända så mycket framöver då det mest kommer att vara arbete.. Många födelsedagar ska firas framöver dels moa som fyller ett år, älsklingen som blir 25.. Men först fyller min älskade bror år. Han börjar bli stor nu. Hela 8 år blir han på onsdag det ska firas ordentligt =)...

Suttit och kollat lite på friskis och är grymt sugen att testa deras danspass och afro pass.. Får fundera vidare på det, blir inget denna månad men kanske nästa..

Imorrn ska jag sälja lite av mina böcker och får man lite extra i kassan =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0