110825

Nu tror jag att det mesta är fixat. Bara anmäla elnätet en dag innan flytt sen så..
Kanske får köpa en frysbox begagnad med. Skulle vara så underbart bra så slipepr vi tänka på det.
Nu är det bara en brevlåda som ska införskaffas sen tror jag allt är i sin ordning.

FIck igår en perfekt offert på bergvärme.
Nu ska vi se vad de andra som kommer den 5:e säger. Om de säger mera så ska jag nog be de först att komma och göra en ordentlig orffert.
Skulle vara skönt att få det ur världen med så kan man fokusera sig helt på renoveringen sen.

Jag har funderat mycket på hur jag vill ha det men kan inte komma fram till något än.
Måste nog bo in oss ett tag men jag vet iallafall hur jag vill ha sovrummet.
En härlig fondvägg, resten vit. En PAX garderob eller något liknade från IKEA och alla möbler ska vara antingen i vit eller i ek.
Och så en härlig lampa på det..
Det tåls och fundera på.
Jag har bestämt mig för att jag ska försöka med tapetseringen själv denna gång då det bara handlar om en fondvägg. Resterande ska ju bara spaklas och målas och det fixar jag nog.
Får väl läsa på ordetligt innan bara...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0